.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری دریادواره شهدای عملیات والفجر ۸ در اروندکنار:
«ولایت‌پذیری» و «تحلیل دقیق مسائل نظامی و اجتماعی» از ویژگی‌های بارز شهید طوسی بود
شمال نیوز: مراسم یادواره شهدای عملیات والفجر ۸ در اروندکنار با حضور سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه به اتفاق معاونان وی، فرماندار و امام جمعه اروندکنار، شیوخ و روسای قبایل محلی و بیش از دو هزار تن از مردم اروندکنار و راهیان نور برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران که به‌ عنوان سخنران ویژه در بخشی از این مراسم حضور داشت ، یاد و نام همه شهیدان دوران دفاع مقدس و به‌طور ویژه یاد و نام شهدای عملیات والفجر ۸ را که با حضور پیروزمندانه نیروهای لشکر ۲۵ کربلای مازندران در نیزارهای منطقه برگزار شده بود را گرامی داشت.

 

 

سمیه قاسمی طوسی ضمن ذکر خاطراتی از پدرِ شهید خود گفت : بسیار خرسندم از اینکه در مدت زمان بسیار کوتاهی مقدمات این مراسم انجام شد و ما در منطقه‌ای حضور یافتیم که قدمگاه شهدای مازندران و محلی بود که سردار شهید طوسی حضور بسیار موثری در این منطقه داشت.

 

 

فرزند سردار سرلشگر شهید طوسی همچنین از ولایت‌پذیری و توجه آن شهید به اوامر حضرت امام (ره) و  مسئولیت پذیری زاید الوصف ایشان و سخت‌کوشی در امور مربوط به جنگ تحمیلی گفت و تأکید کرد: بسیاری از افرادی که با آن شهید کار کرده بودند از این روحیه وی زیاد گفتند که توجه ویژه به نیروهای تحت امر خود داشت و پیگیر مسائل و مشکلات رزمندگان بود.

 

 

وی همچنین گفت: برابر تحلیل بسیاری از کارشناسانِ جنگ، عملیات والفجر ۸ در شرایطی بسیار سخت و حساس با حضور فرماندهان متفکّر آن روز با موفقیت انجام شد و در نهایت به پیروزی رسید و معادله جنگ را به نفع رزمندگان ما تغییر داد.  

 

 نظامیان و سرداران حاضر در این یادواره شهدا که با دعوت از تنها یادگار سردار شهید محمدحسن قاسمی طوسی برگزار شد، یاد آن سردار شهید و دو برادر شهید دیگرش را گرامی داشتند.

 

 

فرماندهان حاضر در این مراسم  از این سردار نامدار به‌ عنوان مغز متفکر و نابغه عملیات والفجر  ۸ نام بردند و از دانش تحلیل اجتماعی و فرمول ‌های نظامی وی یاد کردند و طی مراسمی از فرزند ایشان قدردانی شد.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه با حضور در مراسم بزرگداشت سالروز عملیات والفجر هشت در یادمان این شهدای والامقام و روز تکریم حفاظت اطلاعات ، در اروندکنار گفت: عملیات والفجر ۸ در طول دفاع مقدس یکی از عملیات های بسیار مهم بود که علاوه بر شیرینی پیروزی برای رزمندگان اسلام ، باعث استحکام مواضع قدرت جمهوری اسلامی ایران در آن برهه حساس شد .

 

سردار علیرضا تنگسیری  افزود : این عملیات دشمن را مستأصل و  به تأمل واداشت که دیگر در مقابل ایرانیان کاری نمی تواند پیش ببرد و همین موقع بود که کشورهای غربی،امریکا  به حزب بعث دستور دادند برای مقابله با ایران ، به حملات ناجوانمردانه شیمیایی و زدن نفتکش ها روی آورد.

 

گفتنی است بخشی دیگر از برنامه‌های مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران در شهرستان اروندکنار دیدار با امام جمعه این شهرستان و نشست با بانوان گروه های جهادی ، بانوان بسیجی و خادمین حرم یادمان شهدای والفجر ۸ بود.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.